نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اگر یوونتوس اروپایی نشود، ولاهوویچ راهی رئال می شود

اگر یوونتوس اروپایی نشود، ولاهوویچ راهی رئال می شود

دوشان ولاهوویچ، فوتبالیست بین‌المللی صربستانی، ظاهرا آماده پیوستن به رئال مادرید است. به گفته توماس گونزالس، روزنامه نگار اسپانیایی، اگر یوونتوس نتواند در فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد، مهاجم صرب می تواند راهی رئال مادرید شود.

 

امیدهای یوونتوس برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا پس از کسر 15 امتیاز از این باشگاه بسیار کم رنگ شده است.

 

این مجازات اخیرا صادر شده و گفته می شود باشگاه در حال برنامه ریزی برای تجدید نظر است. با این حال، اگر درخواست تجدید نظر یوونتوس ناموفق باشد و این باشگاه نتواند جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، ولاهوویچ ممکن است به جدایی از غول ایتالیایی فکر کند.

 

دوشان ولاوویچ مدتی است که با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و هفته گذشته اولین بازی خود را برای یوونتوس از اکتبر انجام داد، جایی که به عنوان یار تعویضی به زمین آمد.

 

ظاهراً این بازیکن 23 ساله مورد توجه چندین باشگاه بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید قرار گرفته است. گفته می شود غول های اسپانیایی وضعیت این مهاجم را در یوونتوس زیر نظر دارند و در صورت در دسترس شدن او می توانند برای جذب او اقدام کنند.

 

ولاهوویچ در حال حاضر خود را به عنوان یکی از آینده دارترین مهاجمان جوان اروپا معرفی کرده است و انتظار می رود آینده درخشانی داشته باشد.

 

او معتقد است که رفتن به رئال مادرید یک گام بزرگ رو به جلو در زندگی حرفه ای او خواهد بود و به او این شانس را می دهد که با بهترین بازیکنان جهان رقابت کند و جام های بزرگ را به دست آورد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: